Gospodarowanie środkami Funduszu Pracy w Powiatowych Urzędach Pracy w pytaniach i odpowiedziach z uwzględnieniem zmian w sprawozdawczości w zakresie wydatkowania środków Funduszu Pracy – nowe formularze na rok 2025
- TERMIN: 26.03.2025
- GODZINA: 9:00 -14:00
- MIEJSCE: szkolenie online
- TERMIN: 26.03.2025
- GODZINA: 9:00 -14:00
- MIEJSCE: szkolenie online
- TERMIN: 26.03.2025
- GODZINA: 9:00 -14:00
- MIEJSCE: szkolenie online
Wszystkie informacje:
Zajęcia poprowadzi
brak informacji
Długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia, praktyk w zakresie rachunkowości, finansów publicznych oraz obsługi finansowej Funduszu Pracy, wykładowca cieszący się dużym uznaniem wśród uczestników szkoleń dla powiatowych urzędów pracy.
Program szkolenia
1. Podstawy prawne.
2. Zasady (polityka) rachunkowości oraz plan kont dla ewidencjonowania operacji gospodarczych Funduszu Pracy.
3. Fundusz Pracy – państwowy fundusz celowy.
4. Zasady tworzenia oraz monitorowanie planu finansowego Funduszu Pracy.
5. Prawidłowe rozliczanie limitowanych środków Funduszu Pracy przyznawanych na dany rok budżetowy przez dysponenta Funduszu Pracy.
6. Możliwość zaciągania zobowiązań w zakresie realizacji zadań w ramach Funduszu Pracy.
7. Zaangażowania środków Funduszu Pracy.
8. Zasady ewidencji księgowej według obszarów wydatkowania środków Funduszu Pracy.
9. Analiza danych podlegających wykazaniu w sprawozdaniach sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy:
1. sprawozdania (informacje) dotyczące Funduszu Pracy:
– sprawozdanie statystyczne MRiPS-02 wraz z załącznikiem wg nowego wzoru na rok 2025,
– informacja z wykonania planu finansowego Funduszu zgodnie z wzorem opracowanym przez MRPiPS na rok 2025,
– sprawozdanie o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
2. sprawozdania dotyczące Funduszu Pracy oraz budżetu PUP:
– sprawozdania finansowe i ich elementy,
– Rb-N – kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych,
– Rb-Z – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń.
10. Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników szkolenia do dnia 21.03.2025 roku.
2. Zasady (polityka) rachunkowości oraz plan kont dla ewidencjonowania operacji gospodarczych Funduszu Pracy.
3. Fundusz Pracy – państwowy fundusz celowy.
4. Zasady tworzenia oraz monitorowanie planu finansowego Funduszu Pracy.
5. Prawidłowe rozliczanie limitowanych środków Funduszu Pracy przyznawanych na dany rok budżetowy przez dysponenta Funduszu Pracy.
6. Możliwość zaciągania zobowiązań w zakresie realizacji zadań w ramach Funduszu Pracy.
7. Zaangażowania środków Funduszu Pracy.
8. Zasady ewidencji księgowej według obszarów wydatkowania środków Funduszu Pracy.
9. Analiza danych podlegających wykazaniu w sprawozdaniach sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy:
1. sprawozdania (informacje) dotyczące Funduszu Pracy:
– sprawozdanie statystyczne MRiPS-02 wraz z załącznikiem wg nowego wzoru na rok 2025,
– informacja z wykonania planu finansowego Funduszu zgodnie z wzorem opracowanym przez MRPiPS na rok 2025,
– sprawozdanie o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
2. sprawozdania dotyczące Funduszu Pracy oraz budżetu PUP:
– sprawozdania finansowe i ich elementy,
– Rb-N – kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych,
– Rb-Z – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń.
10. Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników szkolenia do dnia 21.03.2025 roku.
Szczegóły
Cena za udział w szkoleniu
Cena:
Co otrzymają uczestnicy?
Forma płatności
przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta
25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Wymagania techniczne
Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:
- komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu,
- stabilnym łączem internetowym (min. 5 Mb/s),
- przeglądarką internetową (zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge),
- głośnikami (lub słuchawkami),
- opcjonalnie: kamerą internetową – jeśli szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo, działającym mikrofonem
Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online.
Osoba prowadząca
brak informacji
Długoletni pracownik publicznych służb zatrudnienia, praktyk w zakresie rachunkowości, finansów publicznych oraz obsługi finansowej Funduszu Pracy, wykładowca cieszący się dużym uznaniem wśród uczestników szkoleń dla powiatowych urzędów pracy.
Program szkolenia
1. Podstawy prawne.
2. Zasady (polityka) rachunkowości oraz plan kont dla ewidencjonowania operacji gospodarczych Funduszu Pracy.
3. Fundusz Pracy – państwowy fundusz celowy.
4. Zasady tworzenia oraz monitorowanie planu finansowego Funduszu Pracy.
5. Prawidłowe rozliczanie limitowanych środków Funduszu Pracy przyznawanych na dany rok budżetowy przez dysponenta Funduszu Pracy.
6. Możliwość zaciągania zobowiązań w zakresie realizacji zadań w ramach Funduszu Pracy.
7. Zaangażowania środków Funduszu Pracy.
8. Zasady ewidencji księgowej według obszarów wydatkowania środków Funduszu Pracy.
9. Analiza danych podlegających wykazaniu w sprawozdaniach sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy:
1. sprawozdania (informacje) dotyczące Funduszu Pracy:
– sprawozdanie statystyczne MRiPS-02 wraz z załącznikiem wg nowego wzoru na rok 2025,
– informacja z wykonania planu finansowego Funduszu zgodnie z wzorem opracowanym przez MRPiPS na rok 2025,
– sprawozdanie o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
2. sprawozdania dotyczące Funduszu Pracy oraz budżetu PUP:
– sprawozdania finansowe i ich elementy,
– Rb-N – kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych,
– Rb-Z – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń.
10. Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników szkolenia do dnia 21.03.2025 roku.
2. Zasady (polityka) rachunkowości oraz plan kont dla ewidencjonowania operacji gospodarczych Funduszu Pracy.
3. Fundusz Pracy – państwowy fundusz celowy.
4. Zasady tworzenia oraz monitorowanie planu finansowego Funduszu Pracy.
5. Prawidłowe rozliczanie limitowanych środków Funduszu Pracy przyznawanych na dany rok budżetowy przez dysponenta Funduszu Pracy.
6. Możliwość zaciągania zobowiązań w zakresie realizacji zadań w ramach Funduszu Pracy.
7. Zaangażowania środków Funduszu Pracy.
8. Zasady ewidencji księgowej według obszarów wydatkowania środków Funduszu Pracy.
9. Analiza danych podlegających wykazaniu w sprawozdaniach sporządzanych przez Powiatowe Urzędy Pracy:
1. sprawozdania (informacje) dotyczące Funduszu Pracy:
– sprawozdanie statystyczne MRiPS-02 wraz z załącznikiem wg nowego wzoru na rok 2025,
– informacja z wykonania planu finansowego Funduszu zgodnie z wzorem opracowanym przez MRPiPS na rok 2025,
– sprawozdanie o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
2. sprawozdania dotyczące Funduszu Pracy oraz budżetu PUP:
– sprawozdania finansowe i ich elementy,
– Rb-N – kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych,
– Rb-Z – kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń.
10. Odpowiedzi na pytania zgłoszone przez uczestników szkolenia do dnia 21.03.2025 roku.
Szczegóły
Odpłatność za szkolenie
Cena:
Co otrzymają uczestnicy?
Forma płatności
przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta
25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Wymagania techniczne
Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:
- komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu,
- stabilnym łączem internetowym (min. 5 Mb/s),
- przeglądarką internetową (zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge),
- głośnikami (lub słuchawkami),
- opcjonalnie: kamerą internetową – jeśli szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo, działającym mikrofonem
Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online.
- Szkolenie może być realizowane w formie zamkniętej. Zakres tematyczny oraz program szkolenia może zostać dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb. W celu poznania szczegółów indywidualnej oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zapisz się na szkolenie!
Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!
-
TAXUS Centrum Szkoleń jest Placówką Kształcenia Ustawicznego, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauk.
Uczestnicy szkoleń realizowanych przez TAXUS Centrum Szkoleń otrzymają zaświadczenie wystawiona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauk z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 (Dz. U. 2023, poz. 2175).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.