Przejdź do treści

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Nr 43205-53

Jak prawidłowo przeprowadzić mediację oraz rozwiązywanie konfliktów w praktyce. Asertywność w budowaniu relacji i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych z klientami Powiatowego Urzędu Pracy

Wszystkie informacje:

Program szkolenia
  1. Mediacje – skuteczna praca ze sporem:
    • zasady, przebieg i bariery w mediacji,
    • narzędzia, techniki i strategie mediacyjne,
    • po co mediować z klientem w urzędzie?
  2. Trudny klient, czy trudna sprawa?
    • typologia klientów, obszary konfliktów, strategie działania,
    • warunki rzetelnej dyskusji, podstawy negocjacji w rozmowie,
    • skuteczna komunikacja w sytuacji trudnej.
  3. Sytuacje konfliktowe:
    • źródła sytuacji konfliktowych,
    • rodzaje technik dialogu i ich doskonalenie,
    • komunikat JA, zasada WIN-WIN oraz zarządzanie konfliktem.
  4. Fundamenty komunikacji w dyskusji asertywnej:
    • akceptacja a aprobata – różnice i trudności w rozumieniu,
    • empatia i asertywność – czy jedno wyklucza drugie,
    • prawidłowa informacja zwrotna w komunikacji – FUKO, NVC,
    • techniki dialogu niezbędne w komunikacji.
  5. Asertywność – czym jest, a czym nie jest?
    • bierność, uległość, agresja a asertywność – różnice zachowań
    • asertywność jest modna, czy niezbędna – spojrzenie psychologii na tę kompetencję,
    • poczucie pewności siebie, typy osobowości – czy każdy i zawsze może być asertywnym,
    • podejście proasertywne w pracy i w życiu – ćwiczenia
Zajęcia poprowadzi

Tomasz Rachwalski

Coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem w oparciu o ludzkie zdolności, pomaga ludziom adaptować się do nowych zadań. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy oraz powiatowych rad zatrudnienia.
Szczegóły

Liczba godzin dydaktycznych:

6
Cena za udział w szkoleniu

Cena:

490,00 PLN od osoby

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Wymagania techniczne

Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:

Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania –  nasze szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online. Uczestnik w trakcie wykładu może komunikować się z prowadzącym i innymi słuchaczami za pośrednictwem czatu (do zadawania pytań nie jest wymagany mikrofon, ani kamera).

Program szkolenia
  1. Mediacje – skuteczna praca ze sporem:
    • zasady, przebieg i bariery w mediacji,
    • narzędzia, techniki i strategie mediacyjne,
    • po co mediować z klientem w urzędzie?
  2. Trudny klient, czy trudna sprawa?
    • typologia klientów, obszary konfliktów, strategie działania,
    • warunki rzetelnej dyskusji, podstawy negocjacji w rozmowie,
    • skuteczna komunikacja w sytuacji trudnej.
  3. Sytuacje konfliktowe:
    • źródła sytuacji konfliktowych,
    • rodzaje technik dialogu i ich doskonalenie,
    • komunikat JA, zasada WIN-WIN oraz zarządzanie konfliktem.
  4. Fundamenty komunikacji w dyskusji asertywnej:
    • akceptacja a aprobata – różnice i trudności w rozumieniu,
    • empatia i asertywność – czy jedno wyklucza drugie,
    • prawidłowa informacja zwrotna w komunikacji – FUKO, NVC,
    • techniki dialogu niezbędne w komunikacji.
  5. Asertywność – czym jest, a czym nie jest?
    • bierność, uległość, agresja a asertywność – różnice zachowań
    • asertywność jest modna, czy niezbędna – spojrzenie psychologii na tę kompetencję,
    • poczucie pewności siebie, typy osobowości – czy każdy i zawsze może być asertywnym,
    • podejście proasertywne w pracy i w życiu – ćwiczenia

Tomasz Rachwalski

Coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem w oparciu o ludzkie zdolności, pomaga ludziom adaptować się do nowych zadań. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy oraz powiatowych rad zatrudnienia.

Liczba godzin dydaktycznych:

6

Cena:

490,00 PLN od osoby

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001

Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:

Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online.

dołącz do nas

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia?

Certyfikowana jakość w BUR

Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), co potwierdza naszą wysoką jakość świadczonych usług szkoleniowych. Obecność w BUR oznacza, że spełniamy określone standardy i oferujemy sprawdzone programy rozwojowe, co daje Państwu pewność, że bierzecie udział w profesjonalnie przygotowanych szkoleniach.

Zaświadczenia zgodne z MEN

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnego z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymują Państwo po szkoleniu, są uznawane przez instytucje publiczne, pracodawców oraz organy kontrolujące.

Indywidualne podejście i eksperckie wsparcie

Zawsze dostosowujemy tematykę i poziom trudności do potrzeb i oczekiwań grupy. Nasz zespół, składający się z kompetentnych pracowników, doświadczonych konsultantów, trenerów i wykładowców służy Państwu swoją pomocą i umiejętnościami. Możliwość kontaktu z trenerem po szkoleniu to nasz dodatkowy atut.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapisz się na szkolenie!

Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!



Dane do faktury
Nabywca
Odbiorca


Zaświadczenie


Dane uczestnika


Dane osoby zgłaszającej


Oświadczenie VAT - dotyczy jednostek, które realizują szkolenie ze środków publicznych
Oświadczam, że szkolenie dla wyżej wymienionych pracowników ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego oraz jest finansowane jest ze środków publicznych:


Forma płatności
Cena za udział w szkoleniu: 490,00 PLN od osoby
Termin płatności: przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001


Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.

Przewijanie do góry
Przejdź do treści