Przejdź do treści

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Nr 43205-53

Doskonalenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem nowej ustawy przez pośredników pracy w celu efektywnej realizacji zadań w PUP

Wszystkie informacje:

Program szkolenia
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja

Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja

Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad

1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Zajęcia poprowadzi

brak informacji

Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Szczegóły
Cena za udział w szkoleniu

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Program szkolenia
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja

Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja

Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad

1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.

brak informacji

Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
dołącz do nas

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia?

Certyfikowana jakość w BUR

Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), co potwierdza naszą wysoką jakość świadczonych usług szkoleniowych. Obecność w BUR oznacza, że spełniamy określone standardy i oferujemy sprawdzone programy rozwojowe, co daje Państwu pewność, że bierzecie udział w profesjonalnie przygotowanych szkoleniach.

Zaświadczenia zgodne z MEN

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnego z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymują Państwo po szkoleniu, są w pełni uznawane przez instytucje publiczne, pracodawców oraz organy kontrolujące.

Indywidualne podejście i eksperckie wsparcie

Każdego z naszych Klientów staramy się traktować indywidualnie. Zawsze dostosowujemy tematykę i poziom trudności do potrzeb i oczekiwań grupy. Nasz zespół, składający się z kompetentnych pracowników, doświadczonych konsultantów, trenerów i wykładowców służy Państwu swoją pomocą i umiejętnościami. Możliwość kontaktu z trenerem po szkoleniu to nasz dodatkowy atut.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapisz się na szkolenie!

Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!



Dane do faktury
Nabywca
Odbiorca:


Zaświadczenie


Dane uczestnika


Dane osoby zgłaszającej


Oświadczenie VAT - dotyczy jednostek, które realizują szkolenie ze środków publicznych
Oświadczam, że szkolenie dla wyżej wymienionych pracowników ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego oraz jest finansowane jest ze środków publicznych:


Forma płatności
Cena za udział w szkoleniu:
Termin płatności: przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001


Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.

Przewijanie do góry
Przejdź do treści