Doskonalenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem nowej ustawy przez pośredników pracy w celu efektywnej realizacji zadań w PUP
- TERMIN: 2.04.2025
- GODZINA: od 9:00
Wszystkie informacje:
Program szkolenia
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Zajęcia poprowadzi
brak informacji
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Szczegóły
Cena za udział w szkoleniu
Co otrzymają uczestnicy?
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN. Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.
Forma płatności
Numer konta
Program szkolenia
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Osoba prowadząca
brak informacji
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Szczegóły
Odpłatność za szkolenie
Co otrzymają uczestnicy?
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN. Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.
Forma płatności
Numer konta
dołącz do nas
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia?
Certyfikowana jakość w BUR
Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), co potwierdza naszą wysoką jakość świadczonych usług szkoleniowych. Obecność w BUR oznacza, że spełniamy określone standardy i oferujemy sprawdzone programy rozwojowe, co daje Państwu pewność, że bierzecie udział w profesjonalnie przygotowanych szkoleniach.
Zaświadczenia zgodne z MEN
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnego z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymują Państwo po szkoleniu, są w pełni uznawane przez instytucje publiczne, pracodawców oraz organy kontrolujące.
Indywidualne podejście i eksperckie wsparcie
Każdego z naszych Klientów staramy się traktować indywidualnie. Zawsze dostosowujemy tematykę i poziom trudności do potrzeb i oczekiwań grupy. Nasz zespół, składający się z kompetentnych pracowników, doświadczonych konsultantów, trenerów i wykładowców służy Państwu swoją pomocą i umiejętnościami. Możliwość kontaktu z trenerem po szkoleniu to nasz dodatkowy atut.
- Chcą Państwo zamówić podobne szkolenie dla swojej instytucji? Zapraszamy do kontaktu.Szkolenie zamknięte może być realizowane w formie online, wyjazdowej lub u Państwa w siedzibie. Zakres tematyczny oraz program szkolenia może zostać dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb. W celu poznania szczegółów indywidualnej oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zapisz się na szkolenie!
Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!
-
TAXUS Centrum Szkoleń jest Placówką Kształcenia Ustawicznego, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauk.
Uczestnicy szkoleń realizowanych przez TAXUS Centrum Szkoleń otrzymają zaświadczenie wystawiona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauk z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 (Dz. U. 2023, poz. 2175).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.