- Szkolenia wyjazdowe
Doskonalenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem nowej ustawy przez pośredników pracy w celu efektywnej realizacji zadań w PUP
- TERMIN: 2.04.2025
- GODZINA: od 9:00
Wszystkie informacje:
Zajęcia poprowadzi
brak informacji
Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Program szkolenia
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Szczegóły
Cena za udział w szkoleniu
Co otrzymają uczestnicy?
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN. Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.
Forma płatności
przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta
25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Osoba prowadząca
brak informacji
Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Program szkolenia
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja
Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja
Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Szczegóły
Odpłatność za szkolenie
Co otrzymają uczestnicy?
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN. Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.
Forma płatności
przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta
25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
- Szkolenie może być realizowane w formie zamkniętej. Zakres tematyczny oraz program szkolenia może zostać dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb. W celu poznania szczegółów indywidualnej oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zapisz się na szkolenie!
Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!
-
TAXUS Centrum Szkoleń jest Placówką Kształcenia Ustawicznego, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauk.
Uczestnicy szkoleń realizowanych przez TAXUS Centrum Szkoleń otrzymają zaświadczenie wystawiona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauk z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 (Dz. U. 2023, poz. 2175).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego, dostosowanego do Państwa potrzeb.