Przejdź do treści

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Nr 43205-53

Doskonalenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem nowej ustawy przez pośredników pracy w celu efektywnej realizacji zadań w PUP

Wszystkie informacje:

Zajęcia poprowadzi

brak informacji

Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Program szkolenia
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja

Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja

Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad

1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Szczegóły
Cena za udział w szkoleniu

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Osoba prowadząca

brak informacji

Długoletni pracownik PSZ, certyfikowany trener, od 2008 roku prowadzi szkolenia obszarze usług, instrumentów rynku pracy, pomocy de minimis, absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami prawa pracy”, „Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego” oraz „Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej”.
Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy.
Dzień I:
do 14:00 – przyjazd do hotelu
14:00 – obiad
15:00 – 17:00 – szkolenie
19:00 – kolacja

Dzień II:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie
10:45 – 11:00 – przerwa kawowa
11:00 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad
14:00 – 16:00 – szkolenie
18:00 – kolacja

Dzień III:
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie
11:00 – 11:15 – przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – szkolenie
13:00 – obiad

1. Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
2. Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
3. Etyka pośrednika pracy.
4. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
5. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
6. Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
7. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
8. Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
9. Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
10. Procedura i realizacja ofert pracy.
11. Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapisz się na szkolenie!

Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!



Dane do faktury
Nabywca:
Odbiorca:


Zaświadczenie


Dane uczestnika:


Dane osoby zgłaszającej:


Oświadczenie VAT
Oświadczam, że szkolenie dla wyżej wymienionych pracowników ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego oraz jest finansowane jest ze środków publicznych:


Forma płatności
Cena za udział w szkoleniu:
🏛️ Forma płatności: przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
💰 Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001


Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego, dostosowanego do Państwa potrzeb.

Scroll to Top
Przejdź do treści