Przejdź do treści

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Nr 43205-53
PODMIOT BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)

Komunikacja interpersonalna oraz radzenie sobie ze stresem. Współpraca i zarzadzanie zespołem

Wszystkie informacje:

Program szkolenia

1. „Nie chce mi się o tym gadać”, czyli po co się komunikujemy i dlaczego jest to czasem trudne:
− komunikacja jest jak taniec – istota informacji zwrotnej i jej przepływu,
− bariery komunikacyjne – rodzaje i sposoby ich pokonywania.
2. „Ja tu nie pomogę”, czyli przeszkody w komunikacji wewnętrznej w miejscu pracy:
− techniki dialogu w sytuacjach konfliktowych ze współpracownikami,
− emocje, uczucia i fakty – zasady prowadzenia spornych dyskusji z przełożonym.
3. „Jak na Ciebie patrzę, to…” – czyli o błędnym wnioskowaniu ze stereotypów:
− dlaczego nasz mózg czasem płata figle,
− rodzaje i sposoby jak unikać błędów poznawczych,
− czym są i po co nam heurystyki.
4. Inteligentna emocjonalna – niezbędna współczesna kompetencja:
− podział emocji i ich rola w komunikacji,
− akceptacja, empatia, asertywność,
− kompetencje społeczne potrzebne w relacji z pracownikami i klientami.
5. Definicja stresu i jego wpływ na efektywność zawodową.
6. Stres – dlaczego jest nam potrzebny:
− definicja stresu i mity na jego temat,
− źródła stresu, hormony stresu – na co mamy wpływ a na co nie?
− czego może nauczyć nas zebra?
7. Techniki radzenia sobie ze stresem:
− techniki ruchowe, oddechowe do wdrożenia od zaraz,
− homeostaza – czym jest i dlaczego warto o nią dbać,
− wpływ stresu na mózg – ćwiczenie aktywności mózgu.
8. Wypalenie zawodowe – czym jest i komu to grozi:
− definicja oraz fazy wypalenia,
− typowe i nietypowe źródła wypalenia,
− profilaktyka wypalenia – praktyczne ćwiczenia.
9. Współpraca w zespole – jak skutecznie komunikować się w pracy.
10. Zarządzanie zespołem.
11. Style zarządzania a wpływ na pracowników.
12. Warsztaty praktyczne:
− ćwiczenia grupowe – zastosowanie technik komunikacji i radzenia sobie ze stresem,
− omówienie wniosków i planowanie działań na przyszłość.

Zajęcia poprowadzi

Tomasz Rachwalski

Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką, jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch
Szczegóły

Liczba godzin dydaktycznych:

16
Cena za udział w szkoleniu
Wariant I
2590,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 2-osobowym
Wariant II
2890,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 1-osobowym

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
Program szkolenia

1. „Nie chce mi się o tym gadać”, czyli po co się komunikujemy i dlaczego jest to czasem trudne:
− komunikacja jest jak taniec – istota informacji zwrotnej i jej przepływu,
− bariery komunikacyjne – rodzaje i sposoby ich pokonywania.
2. „Ja tu nie pomogę”, czyli przeszkody w komunikacji wewnętrznej w miejscu pracy:
− techniki dialogu w sytuacjach konfliktowych ze współpracownikami,
− emocje, uczucia i fakty – zasady prowadzenia spornych dyskusji z przełożonym.
3. „Jak na Ciebie patrzę, to…” – czyli o błędnym wnioskowaniu ze stereotypów:
− dlaczego nasz mózg czasem płata figle,
− rodzaje i sposoby jak unikać błędów poznawczych,
− czym są i po co nam heurystyki.
4. Inteligentna emocjonalna – niezbędna współczesna kompetencja:
− podział emocji i ich rola w komunikacji,
− akceptacja, empatia, asertywność,
− kompetencje społeczne potrzebne w relacji z pracownikami i klientami.
5. Definicja stresu i jego wpływ na efektywność zawodową.
6. Stres – dlaczego jest nam potrzebny:
− definicja stresu i mity na jego temat,
− źródła stresu, hormony stresu – na co mamy wpływ a na co nie?
− czego może nauczyć nas zebra?
7. Techniki radzenia sobie ze stresem:
− techniki ruchowe, oddechowe do wdrożenia od zaraz,
− homeostaza – czym jest i dlaczego warto o nią dbać,
− wpływ stresu na mózg – ćwiczenie aktywności mózgu.
8. Wypalenie zawodowe – czym jest i komu to grozi:
− definicja oraz fazy wypalenia,
− typowe i nietypowe źródła wypalenia,
− profilaktyka wypalenia – praktyczne ćwiczenia.
9. Współpraca w zespole – jak skutecznie komunikować się w pracy.
10. Zarządzanie zespołem.
11. Style zarządzania a wpływ na pracowników.
12. Warsztaty praktyczne:
− ćwiczenia grupowe – zastosowanie technik komunikacji i radzenia sobie ze stresem,
− omówienie wniosków i planowanie działań na przyszłość.

Tomasz Rachwalski

Psycholog, coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką, jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch

Liczba godzin dydaktycznych:

16
Wariant I
2590,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 2-osobowym
Wariant II
2890,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 1-osobowym

Co otrzymają uczestnicy?

Forma płatności

przelew na konto do 14 dni po szkoleniu

Numer konta

25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
dołącz do nas

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia?

Certyfikowana jakość w BUR

Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), co potwierdza naszą wysoką jakość świadczonych usług szkoleniowych. Obecność w BUR oznacza, że spełniamy określone standardy i oferujemy sprawdzone programy rozwojowe, co daje Państwu pewność, że bierzecie udział w profesjonalnie przygotowanych szkoleniach.

Zaświadczenia zgodne z MEN

Nasze szkolenia kończą się wystawieniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnego z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymują Państwo po szkoleniu, są w pełni uznawane przez instytucje publiczne, pracodawców oraz organy kontrolujące.

Indywidualne podejście i eksperckie wsparcie

Każdego z naszych Klientów staramy się traktować indywidualnie. Zawsze dostosowujemy tematykę i poziom trudności do potrzeb i oczekiwań grupy. Nasz zespół, składający się z kompetentnych pracowników, doświadczonych konsultantów, trenerów i wykładowców służy Państwu swoją pomocą i umiejętnościami. Możliwość kontaktu z trenerem po szkoleniu to nasz dodatkowy atut.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapisz się na szkolenie!

Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!



Dane do faktury
Nabywca
Odbiorca:


Zaświadczenie


Dane uczestnika


Dane osoby zgłaszającej


Oświadczenie VAT - dotyczy jednostek, które realizują szkolenie ze środków publicznych
Oświadczam, że szkolenie dla wyżej wymienionych pracowników ma charakter usługi kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego oraz jest finansowane jest ze środków publicznych:


Forma płatności
Cena za udział w szkoleniu:
Pokój 2-osobowy: 2590,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 2-osobowym
Pokój 1-osobowy: 2890,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 1-osobowym
Termin płatności: przelew na konto do 14 dni po szkoleniu
Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001


Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.

Przewijanie do góry
Przejdź do treści