Doskonalenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem nowej ustawy przez pośredników pracy w celu efektywnej realizacji zadań w PUP
SZKOLENIE W TERMINIE 2-4 KWIETNIA 2025 R.
I dzień | II dzień | III dzień |
do 14:00 – przyjazd do hotelu 14:00 – obiad 15:00 – 17:00 – szkolenie 19:00 – kolacja |
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 10:45 – szkolenie 10:45 – 11:00 – przerwa kawowa 11:00 – 13:00 – szkolenie 13:00 – obiad 14:00 – 16:00 – szkolenie 18:00 – kolacja |
do 9:00 – śniadanie
9:00 – 11:00 – szkolenie 11:00 – 11:15 – przerwa kawowa 11:15 – 13:00 – szkolenie 13:00 – obiad
|
Program szkolenia:
- Zasady realizacji usług pośrednictwa pracy.
- Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.
- Etyka pośrednika pracy.
- Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
- Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego.
- Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy.
- Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
- Skuteczne negocjacje z pracodawcą.
- Diagnoza i ocena klienta jako warsztat umiejętności pośrednika pracy w procesie aktywizacji osoby bezrobotnej.
- Procedura i realizacja ofert pracy.
- Podsumowanie, dyskusja i odpowiedzi na pytania.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN.
Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.