Szkolenie trzydniowe w Zakopanem: Psychologiczne aspekty pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego – motywowanie osób bezrobotnych do podjęcia aktywności zawodowej na rynku pracy oraz rozwiązywanie konfliktów

Data: 2.12.2024   Godzina:
Miejsce: Zakopane, Grand Hotel Stamary – ul. Tadeusza Kościuszki 19

Psychologiczne aspekty pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego – motywowanie osób bezrobotnych do podjęcia aktywności zawodowej na rynku pracy oraz rozwiązywanie konfliktów


SZKOLENIE TRZYDNIOWE 2-4.12.2024 r.


Program szkolenia:

1. Efektywne techniki dialogu:
− aktywne słuchanie, metafraza, parafraza,
− zadawanie pytań i ich rodzaje oraz rola informacji zwrotnej,
− przydatne i zakazane zwroty w komunikacji.
2. Komunikacja niewerbalna a mowa ciała:
− świadome wywieranie wpływu na rozmówcę,
− parajęzyk jako dystraktor oraz „praca oczu” jako przymiot dyskusji,
− funkcje zachowań niewerbalnych.
3. Inteligencja emocjonalna – psychologia w komunikacji:
− podział emocji i ich rola w wymianie informacji,
− akceptacja, empatia, asertywność,
− kompetencje społeczne wymagane w relacjach międzyludzkich.
4. Motywacja – teorie, podział, źródła pochodzenia oraz jej znaczenie w ujęciu psychologicznym:
− istota motywacji i automotywacji w poszukiwaniu pracy,
− oczekiwania osoby bez pracy w oparciu o model Vrooma,
− rola środowiska społecznego – teoria wzmocnienia Skinnera.
5. Rola i misja pośrednika pracy i doradcy zawodowego:
− kompetencje społeczne oraz współpraca obu stanowisk,
− indywidualny plan działania (IPD) – oczekiwania a możliwości,
− monitoring procesu i współpraca z osobą bezrobotną.
6. Potrzeby osoby bezrobotnej i umiejętność ich rozpoznania:
− „nie chce mi się pracować” – hierarchia potrzeb Maslowa,
− „potrzebuje pieniędzy” – różnice między potrzebą pierwotną a wtórną, jawną a ukrytą,
− analiza potrzeb osoby bez pracy.
7. Sytuacje konfliktowe w kontakcie z klientem:
− źródła sytuacji konfliktowych,
− rodzaje technik dialogu i ich doskonalenie,
− komunikat JA oraz zasada WIN-WIN i ich znaczenie w komunikacji.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN.
Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.

Zajęcia poprowadzi: Tomasz Rachwalski – coach, certyfikowany trener komunikacji, praktyk. Prowadzi treningi rozwojowe, zajmuje się badaniami nad komunikacją międzyludzką. Jako trener uczy skutecznej i asertywnej komunikacji oraz walki ze stresem w oparciu o ludzkie zdolności, pomaga ludziom adaptować się do nowych zadań. Szkolenia prowadzi w formie warsztatowej – obok zagadnień merytorycznych jego narzędziem jest ruch. Posiada doświadczenie w szkoleniach dla powiatowych urzędów pracy oraz powiatowych rad zatrudnienia.
Cena za udział w szkoleniu: 2490,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 2-osobowym lub 2790,00 PLN od osoby z dwoma noclegami w pokoju 1-osobowym z 18/19.11.2024 r. i 19/20.11.2024 r. W cenę wliczono autorskie materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, wyżywienie

Forma płatności: zapłata gotówką w dniu szkolenia lub wpłata przelewem na konto po szkoleniu do 7 dni

Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001

    Nazwa firmy

    Adres

    NIP

    Imię i nazwisko uczestnika/ów

    Telefon kontaktowy

    Adres email na który zostanie przesłany link na szkolenie

    Imię i nazwisko osoby zgłaszającej

    Telefon osoby zgłaszającej

    Adres email osoby zgłaszającej

    Adres mailowy na który zostanie wysłana faktura

    Oświadczam, że zapoznałem (am)
    się i akceptuję Regulamin szkoleń

    Forma płatności
    GotówkaPrzelew

    Dodatkowe informacje / uwagi do zgłoszenia:



    Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
    Pobierz formularz »