Szkolenie online: Status zamówień małej wartości w świetle nowego prawa zamówień publicznych obowiązującego od 1.01.2021 r.

Data: 28.01.2021   Godzina: 9:00
Miejsce: szkolenie online

Status zamówień małej wartości w świetle nowego prawa zamówień publicznych obowiązującego od 1.01.2021 r.


Program szkolenia:

  1. Zmieniona systematyka ustawy, kierunki zmian normatywnych, nowe akty wykonawcze.
  2. Przegląd wyłączeń, znaczenie praktyczne zamówień bagatelnych (do 130 tys. zł).
  3. Planowanie i szacowanie zamówień na 2021 r.
  4. Status zamówień drobnych niepodlegających reżimowi ustawowemu (regulaminowych).
  5. Pełna elektronizacja procedur, forma elektroniczna a formy pokrewne, składanie ofert przetargowych i dokumentów towarzyszących, problem e-fakturowania.
  6. Składanie sprawozdań urzędowych za 2020 r.
  7. Problem zmian w regulaminach udzielania i wykonywania zamówień publicznych.
  8. Zasady opisu przedmiotu zamówienia, czynności przygotowawcze.
  9. Przegląd procedur, wybór procedury, tzw. tryb podstawowy.
  10. Konstruowanie warunków zamówienia w nowym ujęciu.
  11. Zaprojektowanie umowy finalnej – racjonalizacja postanowień, zwalczanie klauzul abuzywnych.
  12. Ramowy przebieg przetargu elektronicznego.
  13. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
  14. Obowiązek zawarcia umowy finalnej, konsekwencje jego naruszenia.
  15. Poszerzony katalog obligatoryjnych klauzul umownych.
  16. Kształtowanie kar umownych i niektórych innych niezbędnych postanowień umowy.
  17. Podwykonawstwo a konsorcjum.
  18. Zasady realizacji zamówień zwłaszcza budowlanych, nadzór zamawiającego nad realizacją zamówienia.
  19. Odbiór przedmiotu zamówienia i rozliczenie transakcji.
  20. Odpowiedzialność majątkowa stron, obowiązek dochodzenia roszczeń.
  21. Pozostałe kwestie – dyskusja i wyjaśnianie wątpliwości.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN.
Posiadamy wpis do placówek oświatowych oraz wpis do RIS.


Czas trwania i forma kształcenia: 9:00-14.00, wykład online


Zajęcia poprowadzi: dr hab. Ryszard Szostak – doświadczony i ceniony wykładowca, wysokiej klasy specjalista z zakresu zamówień publicznych, autor licznych publikacji oraz opinii prawnych, ekspert komisji sejmowej, stały współpracownik firmy.
Cena za udział w szkoleniu: 300,00 PLN od osoby – w cenę wliczono dostęp do platformy online z prezentacją i transmisją wideo szkolenia, możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia zgodne ze wzorem MEN od osoby w cenę wliczono materiały szkoleniowe, przerwę kawową, lunch oraz imienne zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu

Forma płatności: zapłata przelewem na konto po szkoleniu do 14 dni

Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001

    Nazwa firmy

    Adres

    NIP

    Imię i nazwisko uczestnika/ów

    Telefon kontaktowy

    Adres email

    Imię i nazwisko osoby zgłaszającej

    Telefon osoby zgłaszającej

    Adres email osoby zgłaszającej

    Adres mailowy na który zostanie wysłana faktura

    Oświadczam, że zapoznałem (am)
    się i akceptuję Regulamin szkoleń

    Forma płatności
    GotówkaPrzelew

    Dodatkowe informacje / uwagi do zgłoszenia:



    Numer konta: 25 8589 0006 0000 0024 2989 0001
    Pobierz formularz »