- Powiatowe Urzędy Pracy
Przygotowanie PUP do zmiany procedur w zakresie rachunkowości w Powiatowych Urzędach Pracy związane z wejściem w życie ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia
- TERMIN: 3.04.2025
- GODZINA: 9:00 -14:00
- MIEJSCE: szkolenie online
Wszystkie informacje:
Program szkolenia
2. Zasady ewidencji operacji gospodarczych Funduszu Pracy w księgach rachunkowych.
3. Dokumentowanie operacji gospodarczych w zakresie realizowanych zadań w ramach Funduszu Pracy.
4. Nadrzędne zasady rachunkowości.
5. Zasady (polityka) rachunkowości w powiatowym urzędzie pracy:
● niezbędne elementy zasad (polityki) rachunkowości w oparciu o zapisy ustawy o rachunkowości,
● niezbędne elementy zasad (polityki) rachunkowości w oparciu o zapisy ustawy o finansach publicznych,
● plan kont dla rozliczenia operacji gospodarczych Funduszu Pracy
● stworzenie wzorca zasad (polityki) rachunkowości możliwego do zastosowania w powiatowym urzędzie pracy.
6. Podstawowe elementy instrukcji obiegu dokumentów księgowych dla realizowanych zadań finansowanych z Funduszu Pracy.
7. Pytania i odpowiedzi
Zajęcia poprowadzi
brak informacji
Szczegóły
Grupa docelowa
Cele szkolenia
Cena za udział w szkoleniu
Co otrzymają uczestnicy?
Forma płatności
Numer konta
Wymagania techniczne
Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:
- komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu,
- stabilnym łączem internetowym (min. 5 Mb/s),
- przeglądarką internetową (zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge),
- głośnikami (lub słuchawkami),
- opcjonalnie: mikrofonem lub kamerą internetową – jeśli uczestnik, chce aktywnie brać udział w szkoleniu (np. uczestniczyć w dyskusji).
Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – nasze szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online. Uczestnik w trakcie wykładu może komunikować się z prowadzącym i innymi słuchaczami za pośrednictwem czatu (do zadawania pytań nie jest wymagany mikrofon, ani kamera).
Program szkolenia
2. Zasady ewidencji operacji gospodarczych Funduszu Pracy w księgach rachunkowych.
3. Dokumentowanie operacji gospodarczych w zakresie realizowanych zadań w ramach Funduszu Pracy.
4. Nadrzędne zasady rachunkowości.
5. Zasady (polityka) rachunkowości w powiatowym urzędzie pracy:
● niezbędne elementy zasad (polityki) rachunkowości w oparciu o zapisy ustawy o rachunkowości,
● niezbędne elementy zasad (polityki) rachunkowości w oparciu o zapisy ustawy o finansach publicznych,
● plan kont dla rozliczenia operacji gospodarczych Funduszu Pracy
● stworzenie wzorca zasad (polityki) rachunkowości możliwego do zastosowania w powiatowym urzędzie pracy.
6. Podstawowe elementy instrukcji obiegu dokumentów księgowych dla realizowanych zadań finansowanych z Funduszu Pracy.
7. Pytania i odpowiedzi
Osoba prowadząca
brak informacji
Szczegóły
Grupa docelowa
Cele szkolenia
Odpłatność za szkolenie
Cena:
Co otrzymają uczestnicy?
Forma płatności
Numer konta
Wymagania techniczne
Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować:
- komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu,
- stabilnym łączem internetowym (min. 5 Mb/s),
- przeglądarką internetową (zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge),
- głośnikami (lub słuchawkami),
- opcjonalnie: kamerą internetową – jeśli szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo, działającym mikrofonem
Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – szkolenia realizowane są przez przeglądarkę, w przyjaznym środowisku platformy online.
dołącz do nas
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia?
Certyfikowana jakość w BUR
Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Usług Rozwojowych (BUR), co potwierdza naszą wysoką jakość świadczonych usług szkoleniowych. Obecność w BUR oznacza, że spełniamy określone standardy i oferujemy sprawdzone programy rozwojowe, co daje Państwu pewność, że bierzecie udział w profesjonalnie przygotowanych szkoleniach.
Zaświadczenia zgodne z MEN
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnego z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymują Państwo po szkoleniu, są uznawane przez instytucje publiczne, pracodawców oraz organy kontrolujące.
Indywidualne podejście i eksperckie wsparcie
Zawsze dostosowujemy tematykę i poziom trudności do potrzeb i oczekiwań grupy. Nasz zespół, składający się z kompetentnych pracowników, doświadczonych konsultantów, trenerów i wykładowców służy Państwu swoją pomocą i umiejętnościami. Możliwość kontaktu z trenerem po szkoleniu to nasz dodatkowy atut.
- Chcą Państwo zamówić podobne szkolenie dla swojej instytucji? Zapraszamy do kontaktu.Szkolenie zamknięte może być realizowane w formie online, wyjazdowej lub u Państwa w siedzibie. Zakres tematyczny oraz program szkolenia może zostać dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb. W celu poznania szczegółów indywidualnej oferty szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zapisz się na szkolenie!
Wyślij do nas zgłoszenie, aby zarezerwować miejsce. Wypełnienie formularza zajmuje tylko kilka minut!
-
TAXUS Centrum Szkoleń jest Placówką Kształcenia Ustawicznego, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji i Nauk.
Uczestnicy szkoleń realizowanych przez TAXUS Centrum Szkoleń otrzymają zaświadczenie wystawiona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauk z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wydane na podstawie § 23 ust. 3 i 4 (Dz. U. 2023, poz. 2175).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Jeśli mają Państwo pytania lub chcieliby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty szkoleniowej, pozostajemy do Państwa dyspozycji. Z przyjemnością udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz pomożemy w doborze najbardziej odpowiedniego rozwiązania szkoleniowego dostosowanego do Państwa potrzeb.